Transparència i reputació

La Fundació Abertis vol donar a conèixer als seus grups d'interès la informació relativa als seus àmbits d'actuació i obligacions de forma permanent, actualitzada, veraç i objectiva.

La seu de la Fundació Abertis, el castell de Castellet, acull el Centre Internacional per a les Reserves de la Biosfera Mediterrànies, impulsat per l'Organització de les Nacions Unides per a l'Educació, la Ciència i la Cultura (UNESCO). Des del centre es porta a terme un estudi profund de la regió mediterrània, atès que el castell de Castellet es troba en un enclavament únic, amb una rica biodiversitat, i posseeix la certificació ISO 14:001, que garanteix una correcta gestió mediambiental que minimitza el seu impacte en el territori.

UNICEF i Abertis, líder mundial en la gestió d'autopistes, han anunciat un nou acord de col·laboració de 3mn $ per combatre la principal causa de mort en nens en edat escolar: els accidents en carretera.

Encabezado

Pl. Castell s/n
08729 Castellet i la Gornal

Visites guiades - segon cap de setmana de cada mes 10.00 a 14.00h.

Rerserves: +34 938 144 506

Encabezado

El Mèdol, AP7 Km. 237
43007 Altafulla

Horari: De dimecres a dissabte, de 09:00h. a 14:00 h.

Contacte: +34 938 144 506

La Fundació Abertis fa balanç de la seva activitat en la Memòria anual