fundació abertis 2011

Memòria 2010

Fundació Teatro Real

Inici > Accessibilitat cultural > Patrocinis > Fundació Teatro Real

Opera en el Teatre Real El Teatro Real de Madrid està considerat un dels teatres d'òpera més destacats d'Europa. És un dels monuments més emblemàtics de la capital espanyola, situat a la cèntrica plaça d'Orient, davant del Palau Reial. La fundació abertis es va convertir en entitat protectora del Teatro Real després de la signatura del conveni de col·laboració per a les activitats musicals, líriques i coreogràfiques de la temporada 2010-2011. Fruit d'aquesta col·laboració, els treballadors del grup abertis a Madrid van gaudir per primera vegada del concert per a les famílies. L'espectacle escollit va ser ¡Cuéntame el canto!, una producció del mateix Teatro Real interpretada per Laia Falcón, Fabio Barrutia i Celsa Tamayo, i presentada per Fernando Palacios. Es tractava d'una proposta d'iniciació a la veu i a les tècniques de cant dirigida especialment als infants. El concert incloïa fragments d'obres de Bizet, Strauss, Mozart, Donizetti, Jiménez, Barbieri i Chapí.
Enllaços relacionats
www.teatro-real.com