fundació abertis 2011

Memòria 2010

Premis Paisatge i Entorn d’Espai Terra

Inici > El castell de Castellet > Premis Paisatge i Entorn d’Espai Terra

Premis Paisatge i Entorn d'Espai Terra El dia 14 de juny, Castellet va acollir el lliurament dels premis Paisatge i Entorn, promoguts pel programa de Televisió de Catalunya Espai Terra, que patrocinen abertis i la fundació abertis. Els guanyadors de la primera edició d'aquest certamen, dirigit als estudiants de secundària, han estat reconeguts com a autors dels millors treballs de recerca mediambiental elaborats per estudiants catalans d'ESO i de batxillerat. L'acte de lliurament dels premis va aplegar al castell de Castellet el conseller d'Educació de la Generalitat de Catalunya, Ernest Maragall; la directora de TV3, Mònica Terribas, i el president d'abertis, Salvador Alemany. En l'acte, conduït per Tomàs Molina, director del programa Espai Terra, també hi van ser presents els tutors, els professors, els directors i els alumnes de les dues escoles guanyadores.
Enllaços relacionats
Nota de premsa