» Sala de comunicació: Notícies

16 de desembre de 2010, Barcelona

Més de 800 persones es ‘mouen’ amb la batukada inclusiva a l’Institut Guttmann per recaptar fons per a la Marató de TV3

Amb motiu de la celebració de la Marató de TV3 d’enguany dedicada a les lesions medul•lars i cerebrals adquirides, la fundació abertis, l’Institut Guttmann i la Fundació DIR van decidir sumar esforços i ahir van organitzar un acte solidari al pavelló poliesportiu de l’Institut Guttmann per contribuir a la recaptació de fons dirigits a la investigació d’aquestes afectacions. A més de la recaptació de diners, l’altre objectiu fonamental era també la conscienciació i la sensibilització envers malalties que encara no tenen cura definitiva.

Més de 800 persones entre elles pacients, familiars i professionals de l’Institut Guttmann van participar en aquesta activitat que va ser realment inclusiva ja que hi havia persones de totes les edats, adults, nens, amb i sense diversitat funcional. També van ser-hi presents els voluntaris de Badalona, així com Amics de la Fundació Institut Guttmann, de la fundació abertis i de la Fundació DIR.

enrera[ amunt ]