» Sala de comunicació: Notícies

02 de desembre de 2010, Madrid

La fundació abertis rep la Medalla al Mèrit de la Seguretat Viària del Ministeri d'Interior

El Ministeri d'Interior ha concedit la Medalla al Mèrit de la Seguretat Viària, en la categoria de Plata, a la fundació abertis, a proposta de la Direcció General de Trànsit i en reconeixença de l'“aportació especial a la millora de la seguretat viària al nostre país i al compromís ferm amb els valors de la seguretat viària i la divulgació d’aquests valors”. El vicepresident primer del Govern i ministre d'Interior, Alfredo Pérez Rubalcaba, va lliurar la condecoració al president de la Fundació, Miquel Roca i Junyent, en un acte celebrat ahir a la tarda a la seu del Ministeri.

La fundació abertis és un dels compromisos de la Responsabilitat Social Corporativa d'abertis, grup internacional de gestió d'infraestructures per al transport i les telecomunicacions. Des que es va crear l'any 1999, la Fundació ha dut a terme diferents accions per a la millora de la mobilitat dins el seu Programa de seguretat viària.

Aquest programa s'estructura entorn de quatre grans eixos: educació viària, recerca, jornades científiques, i divulgació i sensibilització. Entre les accions portades a terme destaquen:

enrera[ amunt ]