» Medi ambient

abertis Unesco Unesco Incendi Parc Foix

Info apartat m. Ambient web fundació abertis

La política mediambiental d'abertis se centra en la implantació progressiva d'un sistema de gestió mediambiental en les diferents empreses del Grup, d'acord amb els requeriments de la Norma internacional ISO 14001, amb l'objectiu de minimitzar l'impacte ambiental de les activitats del Grup.

En aquest sentit, abertis treballa per reduir la petjada de carboni de la seva activitat econòmica, optimitzar la gestió dels residus i conservar la biodiversitat dels espais naturals on es troben les infraestructures gestionades pel Grup. A abertis també es porten a terme accions de sensibilització mediambiental per fer extensiu el compromís amb l'entorn a col·laboradors, clients i proveïdors.

La fundació abertis és, des de l’any 2010, membre permanent del consorci del Parc del Foix. En aquest sentit, i entre altres accions mediambientals, ha signat un conveni per col·laborar amb les tasques de neteja i regeneració forestal de la zona natural del Parc del Foix (Alt Penedès, Barcelona) afectada per l’incendi del passat 12 de juny.

El castell de Castellet: seu espanyola per a les reserves de la biosfera mediterrànies

El passat 11 de juliol, el Director de la fundació abertis, Sergi Loughney, va presentar, a la seu de la UNESCO, la candidatura del castell de Castellet com a seu espanyola per a les reserves de la biosfera mediterrànies davant la Directora General Adjunta per a Ciències, Gretchen Kalonji.
A l’acte van assistir també l’Ambaixador Permanent davant la UNESCO i la Directora Adjunta i el Cap de Projecció i Desenvolupament del Organismo Autónomo de Parques Nacionales, depenent del Ministerio de Medio Ambiente, Gobierno de España.

Enllaços relacionats: