Fòrum de Reputació Corporativa

El Fòrum de Reputació Corporativa (fRC) és una associació empresarial creada el 2002 per a l'intercanvi d'idees i experiències relacionades amb la reputació corporativa, des del convenciment que la gestió dels intangibles aporta valor a les companyies i als seus grups d'interès. La reputació corporativa engloba conceptes com ara el lideratge, els productes i serveis, l'entorn laboral, la innovació, l'ètica i el bon govern i els resultats financers.

Entre les principals activitats del fRC destaquen la recerca i la difusió de models de gestió de reputació corporativa i la realització de publicacions i jornades. Un altre projecte emblemàtic del Fòrum és la campanya "2015: Un món millor per a la Joana", que té com a objectiu la promoció dels vuit Objectius de Desenvolupament del Mil·leni de les Nacions Unides per a la millora de la qualitat de vida arreu del món.

Actualment el fRC està format per 10 empreses: Grup Agbar, BBVA, Repsol YPF, Telefónica, abertis, Ferrovial, Gas Natural, Iberdrola, Iberia y Renfe.
abertis ostenta la presidència anual rotativa de l'organització el 2008.

Foto de família de l'acte del cinquè aniversari del Fòrum de Reputació Corporativa

Reunió de treball del Fòrum

Seminari del Fòrum