» Acció social i cultural

abertis ha heretat de les empreses que avui integren el Grup, la sensibilitat pel patrimoni històric i artístic i pels valors culturals. Per això col•labora amb les principals institucions culturals, sempre a través de les administracions públiques, amb l'objectiu de fer la cultura més accessible als empleats i a tota la societat.

Des d'abertis i la fundació abertis es desenvolupa un ampli programa de patrocinis que prioritza els projectes relacionats amb la seguretat viària, el medi ambient, la cultura i l'accessibilitat social.

El Grup també dóna suport al programa de voluntariat corporatiu "Voluntaris", sorgit dels mateixos col•laboradors, facilitant-los recursos i eines de comunicació perquè els voluntaris puguin desenvolupar i potenciar la seva tasca social fora de l'horari de treball.

Enllaços relacionats:

• Web d'abertis (apartat "La comunitat" - acció social i cultural)
Teatro Real

MNAC