» Programa de Seguretat Viària

nova finestra a: www.fundacioabertis.org/educacioviaria

Condueix la teva familia

Un total de 101.269 estudiants es van beneficiat del Programa d’Educació Viària a les Escoles de la fundació abertis durant els tres cursos que es va impartir de manera semipresencial. Sota el lema "Condueix la teva família", la iniciativa es va adreçar als alumnes d'entre 8 i 12 anys dels col·legis de Catalunya, Madrid, Comunitat Valenciana, Andalusia i Castella i Lleó durant els cursos 2005-2006, 2006-2007 i 2007-2008. La iniciativa va rebre el Premi AEDME en la categoria d’Educació l’any 2007.

El Programa d’Educació Viària a les Escoles partia amb l’objectiu de sensibilitzar els escolars sobre la seguretat viària, així com fomentar els valors i les conductes responsables en aquest aspecte de la vida ciutadana. Per a això, un monitor especialitzat impartia una classe a les escoles on, posteriorment, els docents aprofundien en les diferents unitats didàctiques del material dissenyat per la fundació abertis. Tal com indica el seu lema, la iniciativa també pretenia que pares i fills interaccionessin i compartissin els coneixements i les actituds per a una millora de la seva seguretat.

Actualment, es pot seguir el Programa on line a través d’una web específica, on tant els pares com els professors i els alumnes de tots els col·legis d’Espanya poden trobar activitats per treballar conjuntament els aspectes sobre la seguretat viària.

Més informació Més informació

Activitat del Programa d’Educació Viària a les Escoles