» Publicacions

Anàlisi d´estratègies tarifàries per a la gestió de la mobilitat en carreteres metropolitanes

La tesi doctoral de Millar Humberto Salas Rodón, accèssit del VI Premi abertis, compara múltiples sistemes de tarifació, avaluant de forma quantitativa diversos indicadors d´operació, econòmics i socials. La metodologia proposada també quantifica la tarifa que determina un nivell de demanda que proporciona el màxim benestar social. Aquest llibre està disponible en castellà.

Foto del llibre

Sol·liciti aquesta publicació

(*)

Quina és la segona lletra de la paraula "congue"?

(*) Camps obligatoris

Les dades personals facilitades s'incorporaran a un fitxer informàtic titularitat de la fundació abertis amb la finalitat d'informar-lo de futures activitats que es portin a terme a aquesta fundació o subministra-li materials que puguin ser del seu interès. D'altra banda, i per a les finalitats abans indicades, les seves dades podran ser comunicades a les societats del grup abertis que es relacionen a la pàgina www.abertis.com (nova finestra). En qualsevol moment, el titular de les dades podrà exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació, així com oposar-se al tractament de les seves dades per alguna de les finalitats indicades, o a la seva comunicació a les societats del grup abertis, adreçant-se a fundació abertis, Avinguda del Parc Logístic, 12-20 (Zona Franca) -08040- de Barcelona (Ref. Dades personals).

VeriSign Secured

enrera [ amunt ]