• Mida text

» Jornades

Jornada sobre la 'nova' Llei de Seguretat Viària

Amb motiu de la nova Llei de Trànsit, que entrarà en vigor en la seva totalitat el 24 de maig, la fundació abertis va celebrar una jornada de debat divendres al Palau Robert de Barcelona. Sota el títol ‘Nova Llei de Seguretat Viària’, la jornada va reunir tres dels ponents de la Comissió de Seguretat Viària i Prevenció d’Accidents de Trànsit dels Congrés de Diputats, que han participat en la reforma del text: Eloísa Álvarez (PSOE), Federico Souvirón (PP) i Jordi Jané (CiU).

A la jornada també hi van intervenir el director del Servei Català de Trànsit, Josep Pérez Moya, el regidor de Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona, Francesc Narváez, i el director general d’abertis autopistas, José María Morera. Tal com va dir Miquel Roca, president de la fundació abertis, a la inauguració de l’acte, “la seguretat viària és un aspecte més d’un objectiu més global, que és el civisme com a valor”.
Roca, Jané i Narváez

Jané, Álvarez i Souvirón