» Estudis

Freqüentació i mobilitat dels visitants del Parc de Collserola

Aquesta investigació estudia els hàbits dels visitants del Parc de Collserola tant pel que fa a la mobilitat (freqüència de les visites, afluència a determinats indrets, mitjans de transport que utilitzen per accedir-hi i moure-s´hi) com pel que fa a les seves necessitats i expectatives. L´objectiu últim d´aquesta recerca és oferir un espai adequat als diferents usos i expectatives de la població al mateix temps que es garanteix la conservació aquest espai natural.

Parc de Collserola

© De l'edició, fundació abertis, Barcelona, 2009.