» Patrocinis

Patrocinis del 2011

Patrocinis socials

Creu Roja

La fundació abertis ha agafat el relleu a abertis en la col·laboració amb la Creu Roja aquest any 2011. Així doncs, la fundació passa a apadrinar el magatzem d'ajuda humanitària internacional que la Creu Roja té a la Pobla de Claramunt (Barcelona) i participa en la campanya de captació de nous voluntaris per a la institució humanitària. La Creu Roja, d'altra banda, col·laborarà en les accions de seguretat viària promogudes per la fundació.

Beques de transport per als estudiants de Castellet i la Gornal

La fundació abertis ha renovat el conveni amb l'Ajuntament de Castellet i la Gornal pel qual s'atorguen beques als 21 estudiants universitaris del municipi. Les beques serveixen perquè els alumnes puguin fer front a les despeses de transport per anar a les universitats respectives.

Fundació Pasqual Maragall

La fundació abertis forma part del consell de mecenatge de la Fundació Pasqual Maragall per a la Recerca sobre l'Alzheimer. Dirigida pel Dr. Jordi Camí, catedràtic de la Universitat Pompeu Fabra, la missió d'aquesta fundació és promoure, fomentar i donar suport a la recerca científica en l'àmbit de l'Alzheimer i les malalties neurodegeneratives relacionades, de manera que la seva acció sigui decisiva en la prevenció, el tractament i la cura d'aquestes patologies. També vol convertir Barcelona en la capital de la recerca científica en aquest camp.

Fundació Catalunya Europa

La fundació abertis ha renovat el compromís amb la Fundació Catalunya Europa, organització que té entre els seus objectius impulsar la projecció de Catalunya a l'exterior, afavorir les relacions entre Catalunya i Europa i buscar els coneixements i les bones pràctiques que configurin l'ideal europeu d'excel·lència democràtica, cívica, econòmica i social.

Seu del Centre Nacional d'Investigacions Cardiovasculars

Seu del Museu Nacional d'Art de Catalunya