» Patrocinis

Patrocinis del 2003

Camins de cultura

Conveni signat amb la productora GDA PRO i amb City TV per a la realització i l'emissió d'una minisèrie documental composta de 110 capítols sobre el patrimoni històric i artístic català.

Ajuntament de Castellet i la Gornal

Beques per al transport a tots els estudiants universitaris del municipi.

Fundació Francisco Godia

Conveni en virtut del qual la Fundació Francisco Godia elabora un pla director de posada en valor de les escultures de l'autopista AP-7, a més de cedir algunes peces de la seva col·lecció al castell de Castellet. La fundació abertis, per la seva banda, patrocina els cursos de la Fundació Amics del Museu del Prado, organitzats per la Fundació Francisco Godia. El castell de Castellet va acollir la conferència de cloenda del cicle titulada La història de Nastaglio degli Onesti: una història mortal? i pronunciada per Joaquín Yarza, catedràtic d'Història de l'Art de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Col·laboració amb l'Associació Prevenció d'Accidents de Trànsit, P (A) T

Col·laboració amb aquesta associació dedicada a combatre la sinistralitat i sensibilitzada en l'atenció a les víctimes i els afectats pels accidents de trànsit. El nom actual de l'entitat és Fundació Catalana per la Seguretat Viària.

Consell Comarcal de l'Alt Penedès

Conveni per col·laborar en un projecte de neteja de la massa forestal i prevenció d'incendis a la comarca.

Fundació Castells Culturals de Catalunya

Col·laboració en el cicle «Música als castells». Edició dels elements divulgatius del cicle.

Fundació MACBA

Conveni de col·laboració amb el Museu d'Art Contemporani de Barcelona amb l'objectiu de contribuir a dotar aquesta institució amb una àmplia col·lecció d'art contemporani.

Seu del Centre Nacional d'Investigacions Cardiovasculars

Seu del Museu Nacional d'Art de Catalunya