La Fundació a Xile

Amb vocació de ser present allà on opera el Grup Abertis, la Fundació va iniciar les seves activitats a Xile el 2010 i va establir relacions amb les principals universitats i agents socials i culturals del país.

El Grup Abertis, líder mundial en el sector de les autopistes amb més de 7.000 quilòmetres gestionats, compta amb 770 quilòmetres en règim de concessió a Xile. També té presència a l’aeroport de Santiago de Xile, esdevenint així, un dels principals operadors d’infraestructures del país.

Delegació a Xile:

President: Luis Miguel de Pablo

Director: Sergi Loughney

Responsable delegació: Christian Barrientos

Gerent: Georgina Flamme

@fundacionabertis
20 Sep

¿Viajas a #Roma próximamente? No te puedes perder la exposición «Picasso. Entre cubismo y clasicismo: 1915-1925» en… https://t.co/Kqkug4V0vm

@fundacionabertis
20 Sep

RT @PIR_Economia: Presentación del libro "Desarrollo sostenible", de Luis M. Jiménez, el martes 27 de septiembre a las 19:00 en @fundacioab…

Canal Fundació Abertis