La Fundació a Xile

Amb vocació de ser present allà on opera el Grup Abertis, la Fundació va iniciar les seves activitats a Xile el 2010 i va establir relacions amb les principals universitats i agents socials i culturals del país.

El Grup Abertis, líder mundial en el sector de les autopistes amb més de 7.000 quilòmetres gestionats, compta amb 770 quilòmetres en règim de concessió a Xile. També té presència a l’aeroport de Santiago de Xile, esdevenint així, un dels principals operadors d’infraestructures del país.

Delegació a Xile:

President: Luis Miguel de Pablo

Director: Sergi Loughney

Responsable delegació: Christian Barrientos

Gerent: Georgina Flamme

@fundacionabertis
10 Oct

Nuestro programa 'Cooperante de la gente mayor' promueve el acompañamiento de gente mayor por parte de personas con… https://t.co/d3CtHVT55U

@fundacionabertis
9 Oct

RT @BUCantabria: @unican @CaminoSantander @fundacioabertis ¡Enhorabuena a Elena Mora por el reconocimiento! Esta es la tesis, por si alguie…

Canal Fundació Abertis