La Fundació a Puerto Rico

La Càtedra Abertis a Puerto Rico és ja una realitat. El conseller delegat d’Abertis, Francisco Reynés, ha signat el conveni amb la Universitat de Puerto Rico (UPR) en un acte a l’illa en què s’ha nomenat el catedràtic del Departament d’Enginyeria Civil del Recinte Universitari de Mayagüez (RUM), com a director de la Càtedra. També van assistir a l’acte el director de la Fundació Abertis, Sergi Loughney, el president de la Universitat de Puerto Rico, Miguel A. Muñoz i el rector del RUM, Jorge Rivera Santos.

En paraules de Francisco Reynés: “identifiquem en el professor Colucci un professional de reputació i trajectòria irreprotxables, que sens dubte ens ajudarà a impulsar la missió de la Fundació Abertis de promoure la recerca sobre la repercussió de les grans obres d’infraestructures en el territori i contribuir a la recerca de solucions que millorin la qualitat de vida de tots els porto-riquenys”.

La creació d’aquesta nova Càtedra constata el compromís de la companyia amb el món acadèmic, després de la Càtedra Abertis-UPC de Gestió d’Infraestructures del Transport; la Càtedra Abertis-IESE de Regulació, Competència i Polítiques Públiques; la Càtedra Abertis-ESADE de Lideratges i Governança Democràtica; la Càtedra Abertis-FEDEA d’Economia de les Infraestructures i Transports; i la Chaire Abertis-École des Ponts ParisTech-IFSTTAR (Institut Français des Sciences et Technologies des Transports, de l’Aménagement et des Réseaux).

Fotografies a Flickr

Enllaç amb més informació

@fundacionabertis
23 Mar