La Fundació a França

La Fundació Abertis va iniciar el 2011 les seves activitats a França amb la creació d’una Càtedra, juntament amb l’École des Ponts ParisTech i IFSTTAR, per a la formació i la recerca en matèria de gestió d’infraestructures, així com amb el llançament d’un programa de formació per a joves sobre conducció en autopista: Autoroute Académie. El president del Grup Sanef, Alain Minc, presideix també la delegació francesa de la Fundació.

La Chaire Abertis, dirigida pel professor Simon Cohen, es dedica a la formació i a la recerca en matèria de gestió d’infraestructures de transport. Juntament amb les Càtedres de la Universitat Politècnica de Catalunya (Barcelona) i de la universitat La Sapienza (Roma) constitueix una xarxa europea de Càtedres especialitzades que convoquen el Premi Abertis internacional de recerca en gestió d’infraestructures de transport.

Autoroute Académie és un programa formatiu sobre la conducció a l’autopista. Impulsat per la Fundació Abertis i el Grup Sanef, va dirigit a conductors i a alumnes d’autoescola d’entre 18 i 25 anys. La iniciativa compta amb la col·laboració de les principals associacions d’autoescoles del país i amb el suport del Govern francès, a través de la Delegació Interministerial de Seguretat Viària.

@fundacionabertis
23 Mar

¿Cómo se relacionan la incorporación de aspectos ambientales, sociales y de buen gobierno (#ASG) con la #RSC y la… https://t.co/65RhGB4f1M

@fundacionabertis