La Fundació a Argentina

A l’Argentina, Abertis gestiona dos dels accessos més importants a la ciutat de Buenos Aires. Grupo Concesionario del Oeste (GCO) és titular de la concessió de l’Autopista del Oeste, que uneix Capital Federal amb la població de Luján, a l’accés oest de la ciutat. Al seu torn, Ausol és titular de la concessió de l’accés nord de Buenos Aires, conegut popularment com a Autopista Panamericana, així com del manteniment de l’autopista General Paz, importantíssim eix de circumval·lació de la ciutat.

Delegació a Argentina:

President: Andrés Barberis

Director: Sergi Loughney

Responsable delegació: Alejandra Barczuk

Gerent: Georgina Flamme

@fundacionabertis
9 Jan

RT @autopistaclient: Toda la información del tráfico e incidencias en tiempo real en @infoautopista 🚗🚚🛣 #AP6 #AP51 #AP61 #AP68 #AP7 #AP71…

@fundacionabertis
8 Jan

¿Conoces KanGo? Es unos de nuestros educativos en los que combinamos la #EducaciónVial y la #IntegraciónSocial . De… https://t.co/FguwmgpX7f

Canal Fundació Abertis