La Fundació a Argentina

A l’Argentina, Abertis gestiona dos dels accessos més importants a la ciutat de Buenos Aires. Grupo Concesionario del Oeste (GCO) és titular de la concessió de l’Autopista del Oeste, que uneix Capital Federal amb la població de Luján, a l’accés oest de la ciutat. Al seu torn, Ausol és titular de la concessió de l’accés nord de Buenos Aires, conegut popularment com a Autopista Panamericana, així com del manteniment de l’autopista General Paz, importantíssim eix de circumval·lació de la ciutat.

Delegació a Argentina:

President: Andrés Barberis

Director: Sergi Loughney

Responsable delegació: Alejandra Barczuk

Gerent: Georgina Flamme

@fundacionabertis
24 Apr

Casi 30.000 personas visitaron la Cantera Romana del MÉDOL en 2017, recuerda que está abierta al público de martes… https://t.co/EuX6RwPcFm

@fundacionabertis
23 Apr

RT @fpmaragall: ¡Este mes cumplimos 10 años! Muchas gracias , @enagas , @eurofragance , @fundacioabertis , @TRSA_rrhh y VOPI 4 por apoyar…

Canal Fundació Abertis