La Fundació a Argentina

A l’Argentina, Abertis gestiona dos dels accessos més importants a la ciutat de Buenos Aires. Grupo Concesionario del Oeste (GCO) és titular de la concessió de l’Autopista del Oeste, que uneix Capital Federal amb la població de Luján, a l’accés oest de la ciutat. Al seu torn, Ausol és titular de la concessió de l’accés nord de Buenos Aires, conegut popularment com a Autopista Panamericana, així com del manteniment de l’autopista General Paz, importantíssim eix de circumval·lació de la ciutat.

Delegació a Argentina:

President: Andrés Barberis

Director: Sergi Loughney

Responsable delegació: Alejandra Barczuk

Gerent: Georgina Flamme

@fundacionabertis
9 Oct

RT @BUCantabria: @unican @CaminoSantander @fundacioabertis ¡Enhorabuena a Elena Mora por el reconocimiento! Esta es la tesis, por si alguie…

@fundacionabertis
8 Oct

Según la @DGTes la lluvia es el fenómeno meteorológico que más aparece en los accidentes de tráfico 🌧️¿Cómo conduci… https://t.co/ymMtNPywRy

Canal Fundació Abertis