La Fundació a Argentina

A l’Argentina, Abertis gestiona dos dels accessos més importants a la ciutat de Buenos Aires. Grupo Concesionario del Oeste (GCO) és titular de la concessió de l’Autopista del Oeste, que uneix Capital Federal amb la població de Luján, a l’accés oest de la ciutat. Al seu torn, Ausol és titular de la concessió de l’accés nord de Buenos Aires, conegut popularment com a Autopista Panamericana, així com del manteniment de l’autopista General Paz, importantíssim eix de circumval·lació de la ciutat.

Delegació a Argentina:

President: Andrés Barberis

Director: Sergi Loughney

Responsable delegació: Alejandra Barczuk

Gerent: Georgina Flamme

@fundacionabertis
20 Sep

¿Viajas a #Roma próximamente? No te puedes perder la exposición «Picasso. Entre cubismo y clasicismo: 1915-1925» en… https://t.co/Kqkug4V0vm

@fundacionabertis
20 Sep

RT @PIR_Economia: Presentación del libro "Desarrollo sostenible", de Luis M. Jiménez, el martes 27 de septiembre a las 19:00 en @fundacioab…

Canal Fundació Abertis