Informació corporativa

Abertis és el grup líder internacional en la gestió d’autopistes.

El continuat procés d’internacionalització de les seves activitats ha dut Abertis a estar present en 12 països d’Europa i Amèrica, la qual cosa li ha permès diversificar el risc geogràfic i adaptar-se millor als cicles econòmics mundials.

Actualment, prop de dos terços dels ingressos del Grup es generen fora d’Espanya, amb especial pes de França, el Brasil i Xile.

Abertis cotitza a la borsa espanyola i forma part del selectiu Ibex 35, així com dels índexs internacionals FTS Eurofirst 300 i Standard & Poor’s Europe 350.

www.abertis.com

@fundacionabertis
20 Sep

¿Viajas a #Roma próximamente? No te puedes perder la exposición «Picasso. Entre cubismo y clasicismo: 1915-1925» en… https://t.co/Kqkug4V0vm