Presentació RSC

La responsabilitat social corporativa és, per Abertis, una manera d’entendre el paper de l’empresa en la societat, tenint en compte els impactes ambientals, socials i econòmics de l’activitat i les relacions amb els diferents grups d’interès. A més a més, la integració d’aquest triple balanç permet que el Grup adopti un sistema de millora contínua com a base de l’estratègia empresarial.

El Pla estratègic de responsabilitat social d’Abertis constitueix el full de ruta per a la implantació de l’RSC en el Grup i s’estructura basant-se en vuit grans línies:

• Minimitzar l’impacte ambiental.
  • Garantir la transparència amb la comunitat inversora.
  • Assegurar la motivació i la implicació dels recursos humans en la millora contínua de l’empresa.
  • Mantenir una relació estreta amb el client i garantir-ne la satisfacció.
  • Estendre el compromís d’RSC a proveïdors i empreses subcontractades.
  • Implicar-se en la comunitat i en el teixit social.
  • Sistematitzar els canals de diàleg.
  • Garantir el seguiment i el control de la implantació del Pla estratègic d’RSC.

@fundacionabertis
23 Mar

¿Cómo se relacionan la incorporación de aspectos ambientales, sociales y de buen gobierno (#ASG) con la #RSC y la… https://t.co/65RhGB4f1M

@fundacionabertis