La Fundació Abertis rep un premi per la seva labor d’impuls de la Xarxa Mediterrània de Reserves de la Biosfera, que incorpora dues noves reserves a Jordània

03 maig 2018 | Fundación Abertis |

El Centre Internacional UNESCO per a les Reserves de la Biosfera Mediterrànies (CIURBN), situat a la seu de la Fundació Abertis al castell de Castellet (Barcelona), ha incorporat a la seva xarxa internacional dues noves reserves —les ciutats de Dana i Mujib a Jordània—, reforçant així el seu compromís de cooperació entre les dues ribes del Mediterrani.

Per formalitzar aquesta adhesió, una delegació d’Abertis i de la Fundació Abertis, integrada per Josep Maria Coronas, secretari general i director general d’Assumptes Corporatius d’Abertis; Sergi Loughney, director de Relacions Institucionals i d’RSC de Abertis i director de la Fundació Abertis; i Georgina Flamme, gerent de la Fundació Abertis, va viatjar fins a Jordània per conèixer de prop les noves reserves de la xarxa internacional.

En la seva visita, els van rebre el Dr. Maen Smadi, director de les Àrees Naturals Protegides de Jordània; la Dra. Mervat Bataresh, directora de la Royal Society for Conservation of Nature (RSCN); Aránzazu Bañón, ambaixadora d’Espanya a Amman; i Javier Soria, cònsol d’Espanya a la mateixa ciutat.

En el marc del viatge institucional a la ciutat d’Amman, la Fundació Abertis va rebre per part de la Royal Society for the Conservation of Nature (RSCN) un reconeixement a la seva labor d’impuls de la Xarxa Mediterrània de Reserves de la Biosfera a través del seu Centre Internacional UNESCO, una experiència pionera de col·laboració pública i privada amb el Govern d’Espanya a través del Ministeri d’Agricultura, Pesca, Alimentació i Medi Ambient i sota els auspicis de l’organització internacional.

La Royal Society for the Conservation of Nature (RSCN) és una entitat jordana dedicada a la protecció, conservació i gestió dels recursos naturals de Jordània i està presidida pel príncep de l’aigua del país, Sa Altesa Reial el Príncep El Hassan Bin Talal.

@fundacionabertis
10 Oct

Nuestro programa 'Cooperante de la gente mayor' promueve el acompañamiento de gente mayor por parte de personas con… https://t.co/d3CtHVT55U

@fundacionabertis