Nova càtedra abertis a Puerto Rico

11 octubre 2012 | Fundación Abertis |

La càtedra abertis a Puerto Rico és ja una realitat. El conseller delegat d’abertis, Francisco Reynés, ha signat el conveni amb la Universitat de Puerto Rico (UPR) en un acte a l’illa en què s’ha nomenat el catedràtic del Departament d’Enginyeria Civil del Recinte Universitari de Mayagüez (RUM), com a director de la càtedra. També van assistir a l’acte el director de la fundació abertis, Sergi Loughney; el president de la Universitat de Puerto Rico, Miguel A. Muñoz, i el rector del RUM, Jorge Rivera Santos.

En paraules de Francisco Reynés, “identifiquem en el professor Colucci un professional de reputació i trajectòria irreprotxables, que sens dubte ens ajudarà a impulsar la missió de la fundació abertis de promoure la recerca sobre la repercussió de les grans obres d’infraestructures en el territori i contribuir a la recerca de solucions que millorin la qualitat de vida de tots els porto-riquenys”.

La creació d’aquesta nova càtedra constata el compromís de la companyia amb el món acadèmic, després de la càtedra abertis-UPC de Gestió d’Infraestructures del Transport; la càtedra abertis-IESE de Regulació, Competència i Polítiques Públiques; la càtedra abertis-ESADE de Lideratges i Governança Democràtica; la càtedra abertis-FEDEA d’Economia de les Infraestructures i Transports; i la chaire abertis-École des Ponts ParisTech-IFSTTAR (Institut français des sciences et technologies des transports, de l’aménagement et des réseaux).

Fotografies a Flickr

@fundacionabertis
12 Dec

Este sábado 'Te queda una vida' llega a @COCOAMATARO y Discoteca #GhettoLasRozas con el objetivo de concienciar a l… https://t.co/VnYJopYByC