La Fundació Abertis porta per primera vegada a Girona i a la Comunitat Valenciana la seva campanya estival de seguretat viària “Et queda una vida”

26 juny 2018 | Fundación Abertis |

La Fundació Abertis vol ampliar enguany la xarxa de localitats col·laboradores amb la seva campanya estival de seguretat viària “Et queda una vida” dirigida als joves per conscienciar-los sobre una conducció responsable en els seus moments d’oci nocturn.

Després de sumar-s’hi l’any passat la localitat de Sitges (Barcelona), aquest any se sumen a la campanya Calella de Palafrugell (Girona), Peníscola (Castelló) i Alacant. D’aquesta manera, ja són tres les comunitats autònomes que acullen aquesta iniciativa: Catalunya, la Comunitat de Madrid i la Comunitat Valenciana.

En aquestes accions, un grup de monitors afectats per una lesió medul·lar com a conseqüència d’un accident de trànsit i de voluntaris de la Creu Roja es dirigeixen als joves en els seus moments d’oci nocturn amb l’objectiu de conscienciar-los de la transcendència que té mantenir conductes responsables al volant i d’avisar-los també, a través de la seva experiència, contra els perills i les conseqüències que pot comportar conduir després d’haver consumit alcohol o drogues o amb altres distraccions.

Aquest any la temporada es va iniciar el cap de setmana del 15 i 16 de juny amb accions a les ciutats de Barcelona i Mataró (Barcelona). El 14 de juliol l’acció arribarà per primera vegada a Calella de Palafrugell i, el 15 de setembre, a les localitats valencianes de Peníscola i Alacant.

Les actuacions, que compten amb el suport de les administracions locals respectives, la Creu Roja i l’Institut Guttmann, s’emmarquen en el programa de sensibilització “Et queda una vida”, que la Fundació Abertis ha desenvolupat en els últims anys i que ha traslladat amb èxit a altres països on opera, com el Brasil, l’Argentina o Xile.

@fundacionabertis
26 Jun

FAN3 es un canal de televisión concebido para niños que se encuentran hospitalizados con contenidos supervisados po… https://t.co/IreYYXWYoy

@fundacionabertis