La Fundació Abertis obre la temporada estiuenca amb la campanya de conscienciació per a joves per una conducció responsable organitzant una acció a Sitges

21 juny 2017 | Fundación Abertis |

Compromís amb la seguretat viària

126A0216

• Aquest cap de setmana s’inicia un nou cicle de la campanya de seguretat viària “Et queda una vida” amb una acció a Sitges, que s’incorpora enguany per primera vegada al projecte. Després de l’estiu s’ampliarà el programa a Mataró i Castelldefels.
  • Voluntaris afectats per una lesió medul·lar a causa d’un accident de trànsit es dirigeixen als joves en els seus moments d’oci per conscienciar-los sobre la importància de mantenir una conducció responsable.

Barcelona, 16 de juny del 2017

La Fundació Abertis ha inaugurat la temporada estiuenca d’accions dirigides als joves per conscienciar-los de la importància que tenen el respecte per la seguretat viària i el fet de mantenir conductes sensates al volant, especialment en els moments d’oci nocturn en els quals augmenta el risc d’abandonament o distracció.

L’actuació, que compta amb el suport de l’Ajuntament de Sitges, la Creu Roja i l’Institut Guttmann, s’emmarca en el programa de sensibilització “Et queda una vida”, que la Fundació Abertis desenvolupa en els últims anys i que ha traslladat amb èxit a altres països on opera.

En la campanya, un grup de monitors afectats per una lesió medul·lar com a conseqüència d’un accident de trànsit i de voluntaris de la Creu Roja es dirigeixen als joves en els seus moments d’oci nocturn amb l’objectiu de conscienciar-los de la transcendència que té mantenir conductes responsables al volant i d’avisar-los també, a través de la seva experiència, contra els perills i les conseqüències que pot comportar conduir sota els efectes de l’alcohol o les drogues o amb altres distraccions.

Josep Maria Ramírez, director de l’Institut Guttmann, destaca la sensibilitat d’Abertis amb les persones que han patit una lesió medul·lar a causa d’algun accident de trànsit, en oferir-los l’oportunitat de treballar per conscienciar els joves contra els riscos que comporta una conducció imprudent.

Per la seva banda, el director de la Fundació Abertis, Sergi Loughney, recorda el compromís d’Abertis amb la seguretat viària, acompanyant el conductor durant tota la seva vida: infància, adolescència i “joves de setanta anys”.

La primera acció tindrà lloc aquesta nit a la confluència del Passeig Marítim i el carrer Primer de Maig de Sitges a partir de les 24 hores. La campanya que s’inicia aquest cap de setmana tindrà continuïtat després de l’estiu a Mataró i Castelldefels.

La Fundació Abertis

La Fundació Abertis va néixer el 1999 com a entitat sense ànim de lucre, amb l’objectiu de donar resposta a l’impacte que l’activitat econòmica del Grup Abertis té als diferents territoris i països on el Grup està present. La Fundació sempre ha donat prioritat a les actuacions relacionades amb la seguretat viària, el medi ambient i l’acció social, en sintonia amb el Pla Estratègic de Responsabilitat Social d’Abertis.

@fundacionabertis
21 Nov

RT @infoautopista: Conocer cómo son los siniestros nos ayuda a reducir el riesgo de sufrirlos, en este post #BlogAutopistas exponemos las p…

@fundacionabertis