Estudia un màster amb les beques FPdGi – Centre Internacional Unesco per a les Reserves de la Biosfera Mediterrànies

19 abril 2017 | Fundación Abertis |

S’obre la convocatòria per als ajuts a joves investigadors que es proposin estudiar un màster oficial en estudis ambientals en una universitat espanyola. L’objectiu d’aquestes beques és contribuir a la investigació o al coneixement de la Biosfera Mediterrània. Un dels requisits serà estudiar en una Comunitat Autònoma diferent a la que el candidat/a va escollir per a realitzar el grau.

La I Convocatòria de les Beques de Màster de la FPdGI i el Centre Internacional Unesco per a les Reserves de la Biosfera Mediterrànies ja està oberta. Els ajuts, impulsats a través de la Fundació Princesa de Girona i la Fundació Abertis, van dirigides a joves investigadors que es proposin estudiar un màster oficial en estudis ambientals en una universitat espanyola. En total es concediran dues beques, amb  una durada màxima de dos anys i una dotació de 18.000 euros bruts anuals que es destinaran a sufragar els costos laborals totals de cada becari, que recauran en la  universitat que el contracti. Aquests ajuts neixen amb l’objectiu de contribuir a la investigació i al coneixement de les Reserves de la Biosfera Mediterrànies.

Un de los requisits indispensables per a optar a la beca serà cursar els estudis de màster en una Comunitat Autònoma diferent a la qual el candidat/a va escollir per als seus estudis de grau, amb l’objectiu de promoure la mobilitat laboral. També s’haurà de tenir un títol superior, obtingut entre gener de 2012 i juliol de 2017 que habiliti al candidat/a per a cursar un programa oficial de màster d’acord amb la normativa vigent.

Les Beques de Màster FPdGi-Centro Internacional Unesco per a les Reserves de la Biosfera Mediterrànies contemplen les àrees de coneixement relacionades amb els temes prioritaris del centre (canvi climàtic, interaccions entre els sistemes socials i ecològics, prevenció de conflictes i gestió de la biodiversitat).

Inscripció: Del 19 d’abril al 24 de juny de 2017

Número de beques: 2

Requisits:

• Nacionalitat espanyola o residència permanent
  • Disposar d’un títol superior, obtingut entre gener de 2012 i juliol de 2017
  • Fer els estudis de màster en una Comunitat Autònoma diferent a on el candidat/a ha cursat els seus estudis de grau
  • Coneixement de la llengua espanyola i de l’anglès (consultar bases)
  • Les beques es concediran per a estudis de màster oficials en matèria ambiental en una universitat espanyola

Durada: Màxim dos anys

Bases: Edició 2017

Sol·licitud i documentació: centrounesco@fundacioabertis.org

@fundacionabertis